Mucizeeemmmmmm 32 haftaligim dün bu yüzden gittim. Kasıklarımda sancı da var. Doktor nst ye bagladi ilk kez. Erken doğum riskin yok bebek harektleri kalp atışı da iyi. Bir şey görünmüyor dedi. 2 saatte 10 kere hareket etmeli en ufak seyirmeyi bile say dedi. Kan akışı suyu vs de iyi ise korkmayin