Hafsa3734 😅benımde 3.sezeryan 32.sonundayım
benımde doktorum spınali önerdi ki bende istiyordum.oglumu 11 yıl önce genel anesteziyle dogurdum sorunsuz oldu şükür …ama o anı görmek istiyorum ve yine ayılma durumu falan kafam ayık herşeyi yaşayayım diyorum amaaa günler yanaştıkça bende de bir tirsma başladı
işte diyom doktorlara guvenmeli en kotu sakınleştirici verirler herkes doguruyor diye motıve ediyom kendimi 😅