Merhabalar 7 haftalık hamileyim karnımda ağrı oluyor bebeğin olduğu yerde de ağrı var 1 hafta önce dr gittiğimde yerleşme ağrısı denildi ama bazen fazla oluyor ağrı bunu yaşayan var mı? Birde sırtımda ağrı var omurgalarım da hamileliğin ilk haftalarında bunları yaşayan var mı? Ben daha önce düşük yaptım bebeğin kalbi durmuş çok geç fark edildi o yüzden korkuyorum da