Melike95 Ceylannisa 17+4 teyiz ilk günden beri kullanıyorum 35 haftaya kadar devam dedi oksapar kullanıyorum
Ceylannisa Ben 6 haftalık hamileym bugün gittim kan sulandırıcı yazdı bundan önce bebeğimi kaybettim kalbi durmuştu 😔😔Allah kimseye yaşatmasın umarım bu bebeğime bşey olmaz onu anlatınca doktura bugün kan sulandırıcı yazdı
Hfeyza Msydn6 bende kullanıyorum ama doktorum kullan dedi bir açıklama yok ne için veriyorlar birçok kişi kan sulandırıcı kullanmıyor 🤔
Ceylannisa Tugce38 gecmiş olsn canm benm yengemde iğne kullanıyor Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasn🤲
2468 Ceylannisa amin canım inşallah hepimiz evlatlarımıza Ceylannisa amin canım inşallah hepimiz hayırlısıyla evlatlarımıza sağlıklı bi şekilde kavuşuruz 🤲
Zeynep0332 Ceylannisa detaylıda sag ve sol arterde çentik çıktı cnm..150 mg ecopirin içiyorum ✌ takip ediliyorum..35 kadar içiceksin dedi..
Msydn6 Hfeyza bende ilk gebeliğimde hiç vermemişlerdi kullanmamıştım preklamsi geçirmiştim cnm yüksek tansiyondan dolayı şimdi bunda erkenden başlattılar tedbir için kan sulandırıyor pıhtılaşmayı engelliyor birde bebeğe kan akışı daha kolay gitmesi için 🌸
Ceylannisa Burcu-2910 Allah yardımcın olsn canm inş en kısa zamanda kucağına almayı rabbim nasip etsn