MomD bende senin yaşadıklarının aynisini yasadim ağrıdan ağladığım zamanlar oluyodu inan ve bizimde 2 tur dolanmis bende cok endise ediyorum ama doktorumuz hep kontrol ediyor. Kordonun kan akışında sorun yoksa sende endise etme boynuna tam bile dolansa onu sıktigi zaman kalp atislari yavaşlar zaten senin soluna yatıp 1 saatte 9 10 hareketini sayman bunu da tedirgin olunca yap surekli yaparsan sende stres olursun,rabbimden hayırlısı artık bizlere