Pnrss06 Merhaaba kızlar,Çatlatma ignesini kac kere deneme hakkı var bilen varsa söyleyebilirmi.Bu ay tutmassa çatlatma diger ay tekrar vurdurulabiliyomu?
Msydn6 Pnrss06 vurduruluyor sanırım ama net emin değilim doktoruna danışsan daha iyi olur 🤷🏻♀️ Benim ilk gebeliğimde çatlatma iğnesiyle olmuştu ilk denememizde tutmuştu gebe kalmıştım şükür
Minisannesi2904 Pnrss06 4 defa demişti doktorum 4 defa çatlatma iğnesi oldum ilaç tedavisii gördüm hiç bir sorunum olmamasına rağmen eşimi değerleri kötüydü desteklemek amaçlı yapılıyodu 4 den sonra aşılamaya geçilcekti biz tedaviyi bıraktık 2-3 ay geçti aradan ben kendiğilinden hamile kaldım