BorasMom Kızlar bugün test yaptım 10 dakika içinde böyle çıktı anlamadım bozuk mu ? Bu testi yapan oldu mu ?
ilkcan64 BorasMom canım bilmiyorum bozuk ama silik çizgi var hamilesin bence için rahat etmeyecekse erken gebelik testi yap beta bitane daha al
Rojda24 Sanırım idrarı içine fazla akıttın canım ya ondan ya da testte sıkıntı var yenisini dene istersen
BorasMom Nusyaa 3 damla damlattım zaten hemen pembe oldu sonra 2 3 dk içinde beyazlaşmaya başladı sonuç böyle kaldı 10 dakika içinde bende anlamadım bozuk sanırım
mlkkk BorasMom idrarı fazla damlatmışsınız bide sonuç pozitifse 1dk içinde bile çizgi belirir canım 10dk dan sonra çıkanlar muhtemelen doğru olmaz
BorasMom mlkkk bu silik hali damlattığımda belirgindi zaten ben bozuk diye pembeleşince koydum kenara bi kaç dk sonra böyle kalmış anlamadım bende
2pasaannesi Aman bu markadan uzak durun. Çok yalancı pozitif veriyor. Başka marka alıp yapma imkanınız varsa başka yapın.
2pasaannesi BorasMom evet evet. Hatta Google yazıp aratırsanız bu marka ile ilgili şikayetleri görebilirsiniz.