Msydn6 Miniginannesiiiii mevsimde ve kararınca yendiğinde bi sorun olmaz ama şuan hem hormonlu oluyorlar doğal olmuyorlar bide çok yiyorsanız alerjiye sebep olabilir sizde veya bebeğizde bence tüketmeyin yada doktorunuza danışın mutlaka ona göre yiyin🌸
Mervenzeee Miniginannesiiiii bende çok yedim , elinizi bir yere sürmezseniz bişey olmaz (arkadaşımın bacağında çilek lekesi vardı annesi elini hamileyken bacağına sürmüş bi müddet yıkamamış oluşmuş 🙂
1pearl Kış gebesiydim ve her akşam o plastik kaplardan bi tane bitiriyodm canım aşırı çekerdi bişey olmadı kızım da su an aşırı çilek seviyo
Mervenzeee Miniginannesiiiii evet o şekilde yapmış reçel yapacakken elleri çilekli şekilde bacağını kaşımış olmuş leke