Merhaba güzel anneler 🤗😍 ben Kütahya Evliya Çelebi’de Yasemin hanıma gidiyorum. Bugün detaylı ultrasona girdim tabi doktor yapmıyo başka bi doktor baktı. Kendi doktorum renkli de bakarlar demişti ama bakmadı o doktor. Fotoğraf istedim bana vere vere bebişin bacağının kemiğini ölçtüğü fotoğrafı verdi sağolsun 😬🤬 çok sinirlendim özellikle renkli istiyorum dedim ama bakmadı. Kütahya’da gidebileceğim bi yer var mı acaba? Özele giden bi tanıdığım da yok soramadım belki bilgisi olan biri vardır burda 🤗😘