prensesannesii_ 27 haftamizdayiz suyumuz biraz az doktor şuan idare eder ama her ihtimale karşı ciğer geliştirici ol dedi bu iğneyi vurunanlar bı yan etkisi oldumu sizde?
Cinarinannesii_ prensesannesii_ bende olmadı canım ama burda okumuştum bebekte biraz hareket azlığı oluyormuş diye
Serapveminikleri prensesannesii_ hiç bir zararı yok cnm sadece vuruldugu gün haraketlerde azalma oluyor oda normal zaten cok çok iyi bir iğne yapmayı ihmal etme ne kadar erken okadar iyi 🥰
Deletedmom27 prensesannesii_ iki doz vurulmuştum 28.haftamda yan etkileri olmadı..aksine 960 gram doğan kızım solunum problemi yaşamamıştı🥰🤲🏼
mavikelebek_ prensesannesii_ bebekte hareket azlığı yaptı 2 gün önce vuruldum bilmiyordum çok korktum bugün eski haline geri döndü bebeğim
SdDkmnn Ben 29. Haftada yaptirmistim serklajliyim tedbir amaclı yapıldı yorumlarda hareketleri azalıyor bir kaç gün diye okumuştum ama öyle bir etkisi olmadı
Ummu32 SdDkmnn canım serklajı kaçıncı haftanda yapıldı 🙄 bana da üç gün önce serklaj yapıldı rahim ağzı kanalı kısa olduğu için 22. Haftamdayım şuan hep yatıyorum. Senin nasıl oldu serklaj ile 29. Haftaya kadar nasıl önlemler aldın neler yaptın yazar mısın 😊
momteacher prensesannesii_ bende 30.haftada oldum, iğne bebeği uykuya meyillendiriyormuş, bikaç gün hareketleri azaldı sonra normale döndü canım, şimdi 36.haftdayız, inşallah zamanını bekler bebişlerimiz🙏🏻
SdDkmnn Ummu32 Ben 17. Haftamda olmuştum. Şu an 31+5teyim. Eğilmek uzanmak ağır biserseyler kaldırmak uzun süreli oturmak hepsi yasak. Ben ayaklarımın altına yastık koyup öyle hattım ilk haftalar sonraları sırt üstü yatamadigim için yastıkları bıraktım. Ama wc ve yemek hariç fazla kalkmadım sonra doktor evde gezinebilirsin 5 10 dk lık ayakta kalabilirsin dedi öyle hafif hafif ayaklandim şimdi daha rahatım ama yinede dikise baskı olmasın diye çok oturmuyorum ayakta durmuyorum. Kusura bakma uzun oldu biraz :)
Gizoos prensesannesii_ canım ben 25 haftamda yaptırdım hiç bir zararı yok. Bebekler doğduğunda direk ağızdan içiriyorlarmış bunu korkulacak bir durumu yok yani