Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim 20+2 deyim. Doktor herşey yolunda dedi fakat bebeğin kordonu bir tur boynuna dolanmış. Sorun teşkil etmez böyle kalabilir de bebek hareket ettikçe boynundaki kordon açılabilir de dedi. Böyle kalırsa ama normal Doğum olmayabilir dedi. Bu durumu yaşayan var mı ? İçim rahat değil 😕