Kygmr onlar probiyotik değil zaten kullanma onlar ilaç ve alışkanlık yapıyor sadece seni anlık rahatlatır ama düzenli kullınacak ilaçlar değil, kaldı ki hamilelikte kullanılmıyor olabilirler muhtemelen. Ezzaneye git ve benim dediğim probiyotiği al bence, hem hamilelikte probiyotik kullanımı hakkında bilgi de al , hamilelikte probiyotik kullanımı faydalıdır ilaç değil zaten, bağırsaklara faydalı mikroorganizmaları veriyorsun bu kadar, 1 aya anca fayda ediyor ben doğuma kadar bırakmayı düşünmüyorum çünkü benimde kabızlık var, ne yaparsam yapayım kanama oluyordu, şimdi daha iyi ama beslenmemle çok bağlantılı , şöyle ki; meyve ve sebze yemezsem o gün ne yaparsam yapayım tuvalete çakamıyorum. Sen elinden geleni yap, probiyotik takviyesini de al öneririm.