Kızlar 20 haftalık hamileyim, karnımda isilik gibi kırmızı pütürlük oluştu ve kaşınmada yapıyor. İlaçlardan desem 5 ay boyunca kullandım hiç bişey olmamıştı zaten suan sadece kan ilacı ve omega 3 kullanıyorum . Karnıma uni bayb bebek yagı kullanıyorum acaba o mu yan etki yaptı ama dogal içerikli niye yapsın dıye dusunuyorum. Yaşayan var mı bu durumu?