7 ocak yumurtlama gunumdu ve yumurtlama ve sonrası 3 gunu degerlendırdık esimle ve yumurtlamadan sonra bır ıkı hafta boyunca kasık ağrısı gögus şişmesi oldu ve adetime 1 hafta var simdi gögüslerim şiş ve alt karın ağrısı var normalde adetim olunca agrım olurdu acaba hamılelık var mıdır ne zaman test yapsam?