Mef2810 Husraaaa bizde 25+2 olduk oğlumla mide yanmalarimiz dışında çok şükür bi sorunumuz yok geçenlerde suyum sınırda çıkmıştı haftaya şeker yuklememiz yapılacak inşallah hiç bişey çıkmaz 🙏