SeymaBrt Esraalkis ben de kullanıyorum. Bazen hap büyük olduğu için yutarken bulantı yapabiliyor. Onun dışında bi yan etkisi yok bende.
ssnnmmm Esraalkis regenesis max kullanıyorum bende 12.haftadan beri 34haftaya yaklaştık bi yan etkisi olmadı
SeymaBrt ssnnmmm içinde folik asit var ya. Uzun süre kullanımı skkıntı olur diye okumuştum. Doktorunuz birşey dedi mi
ssnnmmm SeymaBrt folik asit zararlı bir vitamin değil sadece 12.haftadan sonra kullanılsada bebek için bir etkisi olmaz zaten sinir sistemi oluştuğu için
SeymaBrt ssnnmmm burdan birisi demişti sanırım. İnternetten de araştırdım ama pek bişey çıkmadı. Doktorum da doğuma kadar bu hapa devam et dedi de. Herkesin doktoru sıkıntı yok diyormuş demekki. Teşekkürler