TBBeYzaBT Ben hayatım boyunca anemiydim hep kanım çok düşüktü.Ama mucize olmalı 7. Ayıma kadar hiçbir kan ilacı kullanmama gerek kalmadı çünkü yüksekti çok güzeldi.1 ay da düşmüş anlamadım.Çay kahvede ağzıma sürmem kansız kalmıyım diye.Ama son aylar bebişler daha çok iliği kemiği kurutuyor belli ki🙈Canları sağolsun🤗🤗