Kkkkbbrra Kızlar karaciğer enzimleri kan testim yüksek çıktı karaciğer yağlanması olabilir dedi dahiliye doktoru? Sizde bu durumu yaşayan varmı yada duydunuzmu hiç ?
kucuktospam Kkkkbbrra oldu benim yüksek normalde düzenli ölçüyorlar yarısı bile değildi. Doktorum tek başına hiçbir şey ifade etmez yine de yağlı az ye dedi ki hiç yemem neyse doğumdan sonra düzelecekmiş.
WmonallissA Kkkkbbrra bir sürü ilacı bir anda kullanınca benimde yükseldi, doktor iki hafta ara verelim ilaçlara deyince değerler düştü😇
Kkkkbbrra WmonallissA aaa buda bir ihtimal değil mi ya şaka gibi gerçekten mantıklı bir yaklaşım ama 😃