kahve-cekirdegim cnm bence yaptir, ben gecen hafta 19 haftalik bebegimi kaybettim karnimda öldü, bende yaptırdım onlari, o testler senin vücudunda kedi köpek mikrobu varmi veya kizamikcik hastaligi fln, onlari bakiyolar,onlar suan varsa eğer vücudunda hemen tedavisi yapilmasi lazim çünkü bebege zarar veriyo o mikroplar ve bebegin sakat olma ihtimali anomalili olma ihtimalini artiriyo, sonuclara bakarsin IGG yuksekse daha onceden gecirdin demektir ama tarihine bak hamilelikten oncesi olmasi lazim, IGM olanlar suan geciriyosun demektir o zararli ama ilk haftalarda olursa cok zararli, 4 5nci ayindan sonra fln olursa oda bebege zarar vermiyo cok fazla, hamilelikte bununla ilgili arastirmadigim sayfa kalmamisti