Hsdk 36+4 teyim son günlerde ishalim doğuma hazırlık deniliyor ama ne kadar doğru bilemiyorum yaşayan var mı ?
MelodiK Hsdk bende aynıyım canım gebeliğimin başından beri afedersin kabızlık çektim 36+5 deyim 2 gündür ishal oldum rahimde ağrı acayip bir baskı var bekliyorum sabırsızlıkla bende
Nilhlp Hsdk beta hcg hormonu son ayda düşüyormuş. Düştükçe kabızlık şişkinlik gidip yerine ishal geliyormuş. Doğum yaklaştıkça normalmiş ishal olması ama doğrudan doğum belirtisi değilmiş.
Hsdk MelodiK aa 1 gün var aramızda hayrlısıyla kucağımıza alalım da bizde bekliyoruz zamanda geçmiyor. 😂
MelodiK Hsdk amin inşallah canım valla geçmiyor iyice sabırsızlık heyecan bastı beni rabbim hayırlısıyla nasip etsin 🤲🙏🙏
xyx Haftadan beri ishalim ne gelen var ne giden 39+6 oldum 😂😂😂 ben de 37 de doğururum derken yarın 40 hafta dolacak 🤷🏼♀️