Ebru0600 ben esnaf a gidiyordum Gül hanıma ama covit kaynaklı düşük yaptım Gül bitiker . Kendisi cok rahatlatıcı bi doktor aklınızda olan bütün soruları hemen siz sormadan söylüyor odadan çıktığınızda aklınızda hiç bir soru kalmıyor . Hala takipli hastasıyım muayene SSKlı 100 TL