_imra_1213 4 cm açıklıktan sonra belden uyuşturma yapılıyor ve gerisi huzur 😂😂 sancıyı falan minumum hatta ben hiç hissetmedim👍🏻
Ben 39+6 da doğum yaptım birgün önce kontrolüm vardı doktorum yurt dışına gidecekti bayramdı ve 2 buçuk cm açılmam vardı bende başka doktorların eline kalmamak için birgün sonrası için anlaştık suni sancı alacaktım ertesi gün hastaneye gittiğimde suni sancı aldım doktor muayene etti sancı çektim 1 saatten az adet sancısının şiddetlisini düşün asla dayanılmayacak birşey değil yanında biri beline masaj yaptımı çok rahatlıyorsun neyse Dr geldi baktı 4 buçuk cm olmuş benim sıkıntım alttan baktıramıyordum çatı darlığım ve rahimde kemik vardı bu arada başka Dr normal doğum yapmazdı bana neyse anestezi Dr geldi belden iğne yaptı sonra dünya varmış be dedim sancılar tavan ama ben hiç birini hissetmiyorum 😂😍 yarım saat olmadı ebe bi baktı 10 cm bebeğin saçı elimde dedi doğumhane oradada sıfır acı dikişleri vs hiç hissetmedim iki ıkınmada geldi minik kızım yani toplam 2 saat süren doğum serüvenim harikaydı iyiki yaptırdım yok yan etki bel ağrısı vs diyorlar ama ben yine olsa yine epidural yaptırırım 💖 inşallah çok kolay doğumun olur (Meryem ana otunu unutma ) işe yarıyor gerçekten ben inanıyorum