_bsrarcbr Benimde ilk hamileliğim canım, 6. Ayda karnım çıkmaya başladı. Toplamda 6 kilo aldım şuan 8. Aydayım. İç karnın geniştir belki. Ama zaten bebek 7. Aydan itibaren hatrı sayılır kilo almaya başlıyor. Bende üzülüyordum karnım çıkmıyo diye ama illaki çıkıyo :)