Serapozbekk prilam kullandım işe yaramadı zofer kullandım o da ise yaramadı acikCasi haftada bı kere serum aldım o da iki gün etki ediyor sonra gecio etkisi ama iştahını açacak şeyler ye ben herşeyi denedim kuru yemişler ,tuzlu seyelr,bilmem ne düşün artık sonra kafamda bitirdim zorlayacak dedim başka çaresi yok zorladım zorladım kussamda zorladım anca ayaga kalkabiliuordum sana tavsiyem zorla canm sevdihin şeyler ye kesinlikle gerçi insanın canı bişey istemio ama benim iştahımı acı yemekelr acioyordu ordan başla canm ins geçer ben 5. Hafta kusmaya başladım 15. Haftaya kadar çok şükür şuan yok denecek kadar kalmadı ins seninde geçer duusnmemeye çalış temiz hava al raBim sizin yardımcınız olsun cNm