maybeoneday Anne18 benim sadece göbeğimde vardı çok fazla kaşınmıyordu ama benek benek olmuştu evde sürekli kazak giyiyorum ondan olduğunu farkettim şuan penye giyiyorum biraz geçmeye başladı 🤷🏻♀️ bir bilgim yok yani inşallah sebebini bulursun ve geçer 🙂