Nisanannesiii 27+5 günlüğüm bir gün doktor rahim ağzı kısalığın var 2.5 dedi. Progestan verdi iğne oldum ve bir hafta dinlen haftaya ölçelim erken doğum riski oluyo bu dedi. Sizinde başınıza geldi mi bu ne yiyip içsem napsam düzelir korkuyorum
Bireylulmasali Nisanannesiii sanırım sadece dinlenmek ve progestan ile tedavi oluyor bu canım yiyeceklerin çok etkisi yok bu durumda
Minikmucizembenim Nisanannesiii belirtilerın var mıydı cnm ben de 28 haftalk oldum bebek asagıda gıbı acaba benım de kısaldı mı
Btky Nisanannesiii Çok geçmiş olsun.. bu durum sadece yatarak wc duş ve hastane kontrolleri dışında kalkmayarak ve progestan kullanarak duzelebiliyor.. aynı durumdayım ve serkulajliyim yani dikiş atıldı 13.haftada.. o günden beri yatıyorum.. sıcak duş yasak. Üşütmemek idrar yolu enfeksiyonu olmamamaniz gerk ve bol su içmelisiniz günlük en az 2 litre.. yanınızda anneniz falan varsa size yardım edecek birileri olsun mümkünse çünkü bu ancak yatarak stresten uzak kalarak düzelecek birşey.. Rabbim şifa versin sağlıkla zamanında alırsınız bebeğinizi kucağınıza inşallah
Gizoos Nisanannesiii canım bende yaşadım aynısı 25 haftam 24mm dikiş atıcaz dediler sonra başka hastaneye gittim 30mm ölçtüler zeynep kamile 29mm ölçtü başka profesöre gittim 30mm hiç birşeyin yok doktor doktor gezme kızım dedi. Başka bir doktora daha görün derim canım. Rahim ağızı kısalığında dinlenip yatman lazım canım ev işi asla yapman lazım yer çekimini kaldırmak gerekiyorki dahada aşağı düşmesn çocuk
Nisanannesiii Btky amin inşallah doktor bana bir hafta dinleniceksin yatıcaksın dedi ama sıcak duş demedi oda aklımda bulunsun teşekkür ederim.