GamzeIlhan Merhaba hamişler ☺ Bizim artık geceleri öflemeler püflemerimiz başladı uykularımız kaçıyor tekmelerimiz daha da kuvvetlendi özellikle akşamları sonuç itibari ile büyüyoruz teyzeleri sizler nasılsınız 😘🌸
EdaMesut GamzeIlhan bugun 23 haftaya girdik.. dediğin gibi tekmeler masallah yanı. Çok net ve sert artık. Ve bu benim daha çok sabirsizlanmama neden oluyor.. sağa sola bende çok dönüyorum ama en rahatta sırt üstü yattığımda ediyorum.☺☺
GamzeIlhan EdaMesut sabırsızlık eminimki herkezde vardır ama daha yolumuz var 😊 internnette okumuştum sırt üstü yatmak iyi değilmiş bilmem ne damarları tıkanabilir kötü şeylere yol açabilirmiş bnde sırt üstü ara ara kısa kısa yatıyorum 😊
Sibelsamet EdaMesut Ben de en çok sırt üstü yattığımda rahat ediyorum ama dört üstü yatmaya riskli dedikleri için içim rahat etmiyor sağıma veya soluma dönüyorum. 🙄 napmalı acabaaa??
GamzeIlhan EdaMesut dabıtla geçircez inşallah sıcaklardan dolayıda uyku kaçmaları oluyor nerede yaşıyorsunuz siz ?
EdaMesut GamzeIlhan Antalya hem Sıcak hemde nem orani çok olduğundan bunaltıcı bir havası vardır. İstanbul’un suan havası serin ama yaşanılır yer degil burasıda 🙄
EdaMesut Sibelsamet valla ben hafif sırt üstü hafif yanlamasina yatıyorum. Yamuk yumuk birşey olduk çıktım 😬 bitsede su gebelik ağzı üstü bi yatsam 😂
Sibelsamet EdaMesut hah! Tam benim yöntem 😂 sırt üstü rahat ediyorum ama vicdanım rahat olmuyor o yüzden hafif sağa veya sola yatıyorum hem kendim hem vicdanım rahatlıyor 😂 🙈
Sibelsamet GamzeIlhan aayy öyle de kalbim ağrıyor, hiiiç rahat olamıyorum. 😐 sağıma yatınca daha iyi gibi.
Zuzuu Bir sağ bir sola yatmadan kollarım kalça kemiklerim ağrıyor sanki zamanda hiç geçmiyor gibiiiii 😞😒😏
EdaMesut Sibelsamet aynen ben birde sırtıma yastık yaslıyorum kendimi ona bırakıyorum. Tüm gün böyle. Hafif çapraz yatıyorum anladığın 😃 ama nette okudum sırt üstü yatma zararlı değildir diyor doktor videosunda neye inanicaz biz 🙄