Kızlar kan uyuşmazlığı testim hep negatif çıkıyordu, iğne filan vurulmadim,onerilmedi, şimdi 37.haftamdayim ve bugün kan uyuşmazlığı testim pozitif çıktı napcam bilmiyorum doktor perinatoloji ye yönlendirdi anlamadım niye böyle oldu değişebiliyor mu anlayanlar varsa cevap verebilir mi lütfen