kızlar bugün kontrole gittim nstede ilk sancı sıfırdı bi on dakika sonra doktorum geldi düzeltti cihazı böyle bağlanmaz bu diye birden sancım 80i gördü bir kaç tane sancı çıktı sonra muayene etti bi cm kadar açılma varmış rahim ağzı yumuşamış, sonra konuşurken doğum yakın dedi nişan falan gelirse ne yapayım dedim gelmiş zaten nişan dedi 🤦🏻♀️ ama bebek kafasını tam kanala yerleştirememiş kimin duası kabul olur bilinmez bana dua edin hayırlısıyla normal bi şekilde olsun inşallah