benim de ikili testim yüksek çıktı detaylı usg girdim %80 bebeğini sağlıklı görüyorum ama aklın tam rahat etsin diye aminosentez yapalım dedi 8 Şubat’ta tekrar detaylıya gireceğim aklım çok karışık psikolojim bozuldu yemeden içmeden kesildim çok kararsız kaldım kimisi detaylıda çıkmaz diyor riskli durumun aklım durmuş gibi biyokimyasal değerim 1.162 çıkmış