Ceren25 Miniğim rahme vuruyo sızlama gibi bianda sızı giriyo bu doğum belirtisi olabilir mi yoksa normal mi ?? Yoksa bebeğin ters olduğunamı işaret bu 🤷♀️
Asude967 Ceren25 bnde 35 im aynı şeyler benim başı aşağıda bazen öyle bir vuruyorki canım çok yanıyor artık büyüdükleri için tekmeleri ve hareketleri can yapabiliyor
aslmlkkrr-12 Ceren25 bnde 35+2 deyim göğüs kafesimde batma oluyor nefesimi kesiyor 2 gündür böyle sizde de oluyor mu ? Acaba daha dönmediği için
likapaa53 Benimde aynı kontrolde bebeğin dönmüş dedi doktor artık alanı daraldığı ve ön tarafta ağırlık arttığından oluyomuş ağrılar🙈