Ftmal Merhaba hanımlar uygun fiyatlı kullanıp memnun kaldığınız göğüs pompası araştırıyorum Bilgi sahibi olup yardımcı olmak isteyenler yazabilir mi 🌸
Azrabetulunannesi Ftmal mochi var canım süt toplayıcı olarak geçiyor fakat manuel gögüs pompasından daha çok bundan memnunlar
Nursel67 @Ftmal ben e bebekten baby me manuel göğüs pompasını 60 TL ye aldım ama daha kullanmadım doğumum Mart ayında ama yorumları güzel yani
Ftmal Azrabetulunannesi evet instagramda da denk geliyorum çok kararsız kaldım kapıda ödemeli alacaktım öyle bi uygulaması yoktu
purpleviolet Lansinoh manuel süt sağmayı indirimde 100 liraya almıştım daha uygun markalarda var ama lansinoh tercih etmek istedim. ☺️