Gamiiiii ahh çok sevindim allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Aslında bende mehtap hanım için bu hastaneyi seçmiştim ama bir kaç yorum okudum çok yavaş sessiz vs olduğunu bilgi alamadıklarını yazmışlar. Henüz 8. Haftadayım başladığım doktorla devam etmek istiyorum ama seçmek çok zor 😥