cikolata kisti endometriozis olup hamile kalan varmi kizlar 2 ay once doktora kasım ayında gittim kist var bide LH hormonum çok yüksek çıkmıştı 18.57 doktorum 3 ay doğum kontrol hapı kullan dedi Dienille diye 1.kutu aralıkta bitti LH hormonum 6.64e düşmüş bu ayda 2. kutu bitti bu ay denesek ovulosyon testi kullanarak hamile kalabilirmiyim ki acaba kafam çok karışık doktorum kistten ziyade bu yüksek olan LH hormon engel oluyor dedi şu an düşmüş durumda düzeldi yani 3. kutuya geçmeden bu ay denesek olurmu ki bide kisti olup hamile kalan oldumu acaba