Merhaba Kızlar Bugün kontrolümüz vardı amniyon sıvısının fazla olduğunu söyledi doktor biz bunu istemeyiz dedi yarın şeker yükleme testi yapılacakmış ondan kaynaklanabilir dedi doktor . Böyle sorunu olup sonra düzelen varmı acaba çok korkuyorum bise olacak diye 😔