Ahmet bey iyi karşısında esra hanım var o da gayet iyi ben ikisine de gittim sonradan esra hanıma devam ettim arada bir devlet hastanesine de gidiyorum orada da takip yapılsın diye çünkü esra hanım ve Ahmet bey burda doğum yaptırmıyor müdahale de edemiyorlar acil bişey olsa Batman’a yönlendiriyorlar bence devlet hastanesine de mutlaka takibinizi yaptırın ama randevusuz asla almıyorlar pazar günleri mhrs den randevu açılıyor