Kızlar hiç bişeyim yoktu normal soguk algınlığı geçirir gibi atessiz öksürüksüz sadece hafif burun yanmasıyla hasta oldum :( koku kaybı 4. Günü test verdim pozitif. Siz neler yaptınız nasıl geçti. Koku ne zaman geri geldi yardımcı olurmusunz. Rabbim bebeklerimizi korusun. Ben hiç kimseyle görüsmeden markete dahi cıkmadan birinin yanında bile maskeyle oturp olduysam herkes olabilir. Adam seciyo bence