mavi0811 6 ay sonra hamile kaldım C-life macunu kullandım 1 ay.sonraki ay hamile kaldım.Acikcasi en önemli etken kafaya takmamak.Kendimi rahat bıraktığım ay hamile kaldım.Şoyle de bir durum var o zamana kadar tüm kurallara uyup birliktelik yasamisken hamile kaldığım ay sadece 2 defa birliktelik oldu o da 3 yada 4 gün arayla oldu.Psikoloji çok önemli.Kendinizi rahat bırakın. Yumurtalarda gelişmiş olmaması için hiçbir neden yok.Hakkinizda hayirlisi olsun