kızlar bugün saat 10da kalktım uykumu alamamisim tekrar yattim 12 buçukta kalktim kahvalti ettikten sonra birden gozlerim karardi başım döndü kulaklarım uguldamaya başladı. oturdum kaldim mutfakta bayilicam sandim. odaya geldim tansiyonumu ölçtüm 13 9 cikti. ayaklarımin altina yastik koydum uzandim biraz tekrar ölçtüm 14 8. yarim saat sonra bidaha ölçtüm 14 9. kontrolum salı günü. ne yapsam bilemedim. 32+3 günlük hamileyim.