merveklyc Makbule_ Yeni olunca bazen idrara fazla su karışınca çıkmayabiliyormuş o yüzden demiştir ama sizin baya gecikmiş varsa çıkar yapabilirsiniz
Eda4896 Makbule_ ben akşam üzerine doğru yapmıştım hemde toktum çift çizgi çıkmıştı bir gün sonra da doktora gittim evet hamilesin demişti hem adetim sadece 1 gün gecikmişti
Eminemalinnn Şimdi de yapsan çıkar pozitifse 5 gün geçmişse benim bir gün geçmişti akşam yaptım çıktı idrarda sonra kan verdim 290 dı. Ona rağmen idrarda çıktı
058elf Makbule_ benim günüm geçtikten sonra akşam üzeri 5 gibi yapmıştım çıkmıştı bnce sende yap varsa çıkar
Krizantem_ Makbule_ 5 gün gecikme var , varsa çıkar sabahı bekleme ben adet günümde yapmis olmama rağmen çok silik çizgi gördüm öğlen de yapmistim
Yenianneadayi2208 Makbule_ hayırlı olsun canım benim , Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.Darısı isteyen herkesin başına 🤲🏻