mrv_b merhaba, sağlıcakla kucağınıza alırsınız insallah bebeginizi . Bende sizin gibi kirk gun sonra adet oldum . Bende beklemek istemiyorum ama kafam pihtilasmaya takıldı. Sanki bidaha hamile kalsam bu sikinti olcakmis gibi illa o testi yaptırmadan hamile kalmamam gerekiyormuş gibi hissediyorum . Siz hamile kaldığınızda corasprin falan kullandınız mı pihtilasmaya yönelik