34 +4 haftalığım bebek doğum kanalına girmişti 33 haftamda dün hiç oturmadım diyeceksiniz hareket azlığı vardı. Bugünde karnım sert yukarı doğru baskı yapıyordu. Bi kaç kere oynadı. Şimdi kaç saattir yukarı doğru baskı yapıyor hareketsiz normal miii?? Bi ara kımıldadı sadece