Beyzanur_54 Dün doktora gittim sadece baktı ultrasonda gördük bebeği bana göre 8+5 ama doktor 7 haftalık dedi sonra sordum kalp atişini dinlemedik dedim oda atıyor kalbi dedi dinletmesi lazım değilmiydi 😞
Feride-42 Beyzanur_54 canım doktorların bazıları dinletmiyor haftası küçükken. Çünkü o sesi duyabilmek için bebeğe belli bi ısı gönderiyormuş cihaz. Bunun bebeğe zararı olduğu düşünüyorlar. Atsında duymayalım napalım.
istanbul3434 Beyzanur_54 erken haftalarda ultrason cihazinin kalp dinleme ozelligi bebek icin zararliymis oyle okumustum.
_Ftma_ Beyzanur_54 ben 32 haftalik hamileyim sadece bir kere dinletti oda hastanede zararli diyorlar dinletirsek
justwaiting Beyzanur_54 dinletmemesi daha sağlıklı, ses az geliyor o haftalarda zaten.kalbin attığını dotkorunuz gördüyse önemli olan budur. Takılmayın bunlara ilerleyen haftalarda gümbür gümbür duyarsınız birkaç saniye de olsa .
Cansuu1706 Bende ozelde dinlemistim 1-2 saniye tehlikeli die dinletmiyorlar sadece ama keske dinleyebilsek duydugun en guzel ses ❤️
Ebrumihrimah Beyzanur_54 üzülme canım benim doktorum 12. Haftada dinletti. Daha da dinletmedi baştan konuştu kalkıp atışlarını sürekli dinletmicem diye bizde sorun yok dedik Yeter ki iyi olsun sağlıklı olsun dinletmesede olur