Bugün kontrolümüz vardı 37+5 iz ama ultorosonda 39 hafta gözüküyor ve doktor iri bebek dedi 3.700 müş kilosu benim normalde adet tarihim 23 nisan ama ilk kontrole gittiğimde doktor geç döllenme 2 mayısa uyumlu demişti bende 2 mayıs diyorum kontrole geldigim zman son adet tarihime 23 nisanmi demeliydim?nts ye girdim sancı çıkmadı iri bebek olması gözümü korkuttu çünkü herşey normal doğuma uygun gözüküyor