38 haftalık gebeyim 37. Haftamdan 1 santim acıklıgım vardı sancılarım hala dewam edıyor bugunde doktorum sancıların baya cok ancak acıklıgın yok evde acıklık olmasını beklemelisin dedı rahim açıklıgı için önerileriniz varmıdır cunku belımı dogrultamıyorım agrıdan erkek cocugunun sancısı belden gelir der buyuklerimiz ve ben bır kac gundur ıkı büklümüm cok tşk ederm sımdıden verecgınız oneriler ve tavsiyeler için