arzuublm Merimex kız diyorlar doktor da büyük ihtimalle kız dedi ama nedense hep erkek hissettim :) saglıklı olsun da
Miniginannesiiiii Merimex bi tahmin de ben alabilir miyim 😋. [url=https://hizliresim.com/5frYgM][img]https://i.hizliresim.com/5frYgM.jpg[/img][/url]
arzuublm Ela3466 12 haftalıgım valla doktor tahmin yaptı kız diye ama inanmadım bende hep erkek hissettim istemedigimden degil içime öyle doguyor:)
Merimex arzuublm benim oğluşumun ultrason fotoğrafina benziyor oyuzden erkek tahmin ettim sağlıklı olsunlar gerisi önemsiz :)