Anne_olmakk ne mana ya nasıl kızabılıyor sıze sız evlat hasretı cekerken sıze bıyle kızması cok sacma tabıkı merak edıceksınız hemen yapmak gormek ıstıyceksınız asıl sız ona kızın bence
bende dayanamayıp 7.gunu evde yapıp 8.gun kan vermıstım 131 cıkmıstı doktorum var gıbı dedı ne oyle kızdı nede nıye nıcın yaptı dedı dıyemez cunku
ve 12.gun gıdıp onun yanında yaptıgınızda 450 cıkmıstı deger korkma ınan bebegın senınle hayırlı olsun 🌸