essyagiz Kızımız oluyor💞 15. Haftamızda netleşti ve doktor %90 kız ama tıpta bizde netlik yoktur kıyafet vs alabilirsiniz dedi. Sizlerin kaçıncı haftanızda belli oldu? Çok güzel bir duyguymuş😍
Lcy essyagiz benimde kizim oluryor sag salim kucamiza almayi nasip etsin allahim 🤗 kiz esyalari cok guzel sakin disari cikmayin 😂😂😂
MelisaMila essyagiz Bize 12.haftada kıza benziyor dedi. 16 da evet kızımız geliyor kesin dedi😍 Şimdi Milacığımızı bekliyoruz 22 haftalık olduk 👸🏼
MelisaMila Deletedmom202 Evet Mila 😊 Bizce hoş bir isim anlamı güzel. Yurt dışına çıkan bir aile olduğumuz için telaffuzu kolay da bir isim 😊