Ceylooo Merhaba kizlar daha öncede buradayım birinci bebeğimde şuan dün test yaptım reglime daha çok var ama içime kurt duatu testte cooook belli belirsiz bı ikinci çizgi çıktı ama cooook yok gibi hafif hamilemiyim sizce ne yapayım