HaleErhan bn ılk hamılellhımde yaptırdım,kızım 3.250doğdu,smdi asla yaptırmayı dusunmuyorım,cnku kendımce bir istatıstık yaptım ,yaptırmayan arkdslarımn cocukları daha kılolu doğuyor,hıcte sorun yasamadılar,sadece tatlıyı hamur ısını abartmayın,tokluk sekerınıze baktırın,cocugu ınsulıne boğmak hıc doğru bır sey degıl aslında